donderdag 1 juli 2010

Inschrijving bij de Kamer van Koophandel te Rotterdam

Stamps & Scrapbook Store "My Dream"

Jippie, vandaag ben ik officieel gestart! Ik heb mijn bedrijf ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder de naam Stamps & Scrapbook Store "My Dream".

Ik heb gekozen voor deze naam, omdat het echt al jaren een droom van me is om voor mezelf te beginnen en nu is het dan zover!
De wedstrijd voor het verzinnen van een naam is hiermee gewonnen door Ankie van de Polder. Ik heb haar inmiddels hierover ingelicht en zodra ik spullen uit Amerika binnen heb, zal zij een leuk pakket ontvangen. Ook is zij uitgenodigd voor een gratis workshop naar keuze.
Wat valt er verder nog te melden? Nou, ten eerste dat vorige week de schuifpui is ingemeten voor mijn garage en die wordt over 6 tot 8 weken geplaatst, zal dus wel augustus worden. Daarna begint het slopen van de muur tussen de gang en de garage, het afwerken van de muren en het leggen van een vloer. Ik heb inmiddels een hele mooie tafel met 6 stoelen aangeschaft om aan te workshoppen, een meidenkast en een Armadietto (zoek dat maar op op internet, hi, hi). Je ziet het, ik heb in de tussentijd zeker niet stil gezeten. Ik weet nog niet wanneer de interwinkel open gaat, want vanaf nu kan ik natuurlijk pas bestellingen plaatsen in Amerika, maar zodra ik een noemenswaardige voorraad heb, horen jullie er meer van!
Groetjes voor nu en geniet vooral van het mooie weer!

4 opmerkingen:

Judith zei

Gefeliciteerd! Wat ontzettend gaaf om je droom te verwezelijken zeg! Ik wens je heel veel succes en geluk met je eigen droombedrijf.

Groetjes Judith

Maaike de Ridder-Sack zei

Dankjewel Judith! Ik zal er zeker mijn best voor doen!
Groetjes, Maaike

ScrapMiranda zei

Je blog ziet er al goed uit...
succes met de start van de winkel.
vond het vandaag erg leuk om kennis met je te maken.

groetjes Miranda

Caro's Kaartjes zei

Wat een leuke naam!
En dat je dromen maar uit mogen komen.....

Liefs,
Caro