zaterdag 11 december 2010

Goedemiddag allemaal,

Het is weer de hoogste tijd voor een nieuw bericht op mijn blog, want door diverse omstandigheden is dat er de laatste tijd niet van gekomen.
Allerlei zaken hebben wat tegengezeten en daardoor is de openingsworkshop van Nicole Verkooijen voor mijn workshopruimte annex winkeltje wel doorgegaan, maar helaas niet in de workshopruimte maar in mijn keuken. Het was echt reuze gezellig, maar wel jammer dat het zo liep. Ook nu is de workshopruimte nog niet klaar. Ik loop al sinds 4 weken met rugklachten en kan dus niet zo goed uit de voeten. Gelukkig helpt mijn jongere broer Coen wel, maar ja, die heeft ook zijn eigen werk en hij gaat volgende week zaterdag lekker voor een week op wintersport. Ik gun het hem van harte, want als ik moet gaan tellen hoeveel uur hij al bezig geweest is in mijn ruimte, nou dan ben ik voorlopig nog niet uitgeteld.

Je kunt op mijn blog http://www.scrapmydream.blogspot.com/ overigens wel zien dat ik niet helemaal stilgezeten heb. Ik heb nog wel wat kaartjes en zo gemaakt in de tussentijd.

Daarnaast ben ik heel druk bezig geweest met mijn webwinkel http://www.scrapmydream.nl/ en staan er hartstikke leuke artikelen in nu van BasicGrey, My Minds Eye en Penny Black.
Ook heb ik tot en met 31 december een supergave aanbieding voor Copic gebruikers. Ik bied als openingsstunt de Copic Sketch markers aan voor een ongekend lage prijs nl. 4 euro per stuk en de Copic Ciao al voor 2,25 euro. Verder heb ik transparante bewaardozen, zowel voor de Ciao als de Sketch, waar 72 markers in kunnen voor 11,50 euro. Verder bied ik de mogelijkheid om je oude, lege markers te vullen. Dit kost voor een Ciao 1 euro en voor een Sketch 1,50 euro. De Copic aanbiedingen staan nog niet in de webwinkel, dus je kunt me, wanneer je geinteresseerd bent en meer wilt weten, het best een emailtje sturen (maaikesack@hotmail.com).

Nou, ik wens iedereen een fijn weekend en tot later maar weer!
Maaike

Geen opmerkingen: