maandag 9 januari 2012

Deze week lekker vrij ...

Hallo allemaal,

Deze week heb ik lekker vrij, zodat ik me eens kan gaan storten op mijn webwinkel (er moet nog zoveel bijgezet worden!) en eens eindelijk weer een kaartje kan maken.



Gisteren heb ik dit Magnolia kaartje gemaakt met een tekststempel van de SU set Mini Mates en een frame van de SU set Cute & Curly.

Het cardstock is van SU en het designpapier is van My Mind's Eye van de serie Lost & Found en komt uit mijn webwinkel, evenals het gebruikte kant.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

groetjes,

Maaike

1 opmerking:

Ankie vd Polder zei

Zo dan! dat is lang geleden dat ik iets op je eigen blogje zag :-). Maar hij is leuk. Jammer dat ik geen vergroting krijg als ik op de foto klik. Ik wilde hem graag wat groter bekijken. Groetjes, Ankie