maandag 4 november 2013

Mijn eerste échte digitale layout met My Digital Studio van Stampin' Up!

Hallo allemaal,

Momenteel zijn er hele leuke aanbiedingen bij Stampin' Up! van My Digital Studio! Wil je ook zien wat er allemaal gaande is, neem dan HIER even een kijkje. 

Zelf ben ik vanavond ook eens aan de slag gegaan en ik moet zeggen, ik ben blij verrast! Eigenlijk heb ik nooit eerder een digitale layout gemaakt, behalve een paar weken geleden met een kant en klare template, maar met My Digital Studio gaat het bijna vanzelf!

Kijk maar eens wat ik gemaakt heb als mijn eerste échte project.


Mijn kleinzoon Jesse had hier een namaak bril op en hij vond het bar interessant!

Nou, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

groetjes, Maaike

1 opmerking:

Unknown zei

This is soooo cute Maaike! He looks so sweet in those glasses!
Lizy xx