zondag 3 januari 2010

Tja, dan ben ik nog niet klaar met het bijwerken van mijn blog, want ik heb in november ook nog zelf een workshop gevolgd bij Chimene Vink in Heesch, samen met mijn vriendin Helga uit Eindhoven. Het was een workshop waarbij we drie LO's gemaakt hebben (dus eens even geen kaarten!) in Vintage stijl
Ik had dit nog niet eerder gedaan, maar ben nu helemaal verkocht! Wat is dit gaaf om te doen! Kijk en geniet mee van de volgende werkstukken. Allereerst een foto van mijn kleinzoon Jesse, die een trapauto heeft gewonnen bij mijn goeie vriend Cor, de groenteboer:

En dan twee foto's van een uitstapje in het voorjaar van 2009 samen met mijn vriend Danny en mijn dochter Mariska en haar zoon Jesse naar Scheveningen:

Wanneer je deze LO's ziet, snappen jullie denk ik wel, dat ik hier zeker mee verder ga!

2 opmerkingen:

Helga zei

Hai Maaike,

Alles ziet er weer geweldig uit.
Het was een gezellige dag, he.
Doen we nog een keer over, heerlijk.

Gr.Hlega

Els zei

Leuke Lo's en die foto is super.
Groetjes Els