zondag 3 januari 2010

Zo, dan nu nog even laten zien wat ik met een flink aantal dames heb gemaakt tijdens de Kerstworkshops. Het plan was om 7 kerstkaarten te maken op een avond. Niet iedereen heeft dat gered, daarom heb ik voor een aantal personen de schuifkaart zelf gemaakt (zie de laatste foto).
We zijn begonnen met drie kaarten, die ik gelift had van de site van Dawn Griffith. Hiervoor hebben we de stempelset "Big on Christmas" van Stampin' Up gebruikt. Erg eenvoudig, maar zo leuk om te doen!

Daarna eerst twee kerstkaarten gemaakt met de traditionele kerstkleuren rood en groen, met papier uit de serie "Mistletoe" van Making Memories en een kaartje in blauw/wit (dus helemaal niet Kerst-achtig). Alles gestempeld met de stempelset "Holiday Lineup", ook weer van Stampin' Up.

Als toetje hebben we een schuifkaart gemaakt. Erg leuk om te doen en zo simpel (hi, hi, als je eenmaal weet hoe het in elkaar zit!)

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, ik heb ervan genoten om deze workshop te geven!
Groetjes, Maaike

Geen opmerkingen: