dinsdag 25 december 2012

Fijne Kerstdagen allemaal !

Hallo allemaal, 

Bijna 2 weken geleden heb ik een workshop gevolgd, waarbij we een kerststuk gingen maken. 

Het mijne staat hieronder. Onder deskundige leiding van Sylvia zijn we gaan plakken met ballen, dennenappels etc. en er werden ook nog twee buisje in verwerkt, waar je bloemetjes in kan doen. Grappig hè?


Het leuke van zo'n kerststuk is dat je die nog heel lang kan bewaren. Wanneer je hem goed ingepakt weg legt, kan die volgend jaar zo weer op tafel.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Bij deze wil ik iedereen hele fijne Kerstdagen toewensen! 

liefs, Maaike

4 opmerkingen:

nicole zei

Hij is hartstikke leuk geworden!!!
Fijne dagen gehad?
Groetjes Nicole

Riet Kamstra zei

Hallo Maaike, leuk dat je langs kwam op m'n blog. Ben nu ook volger geworden bij jou. Ik woon dus ook in Rotterdam en ook nog in Ommoord, net als jij :)

Groetjes Riet.....en succes met Stampin up (ik heb het gezien op de Crea Doe in Rijswijk) Zelf ben ik in vrij korte tijd helemaal weg geraakt van het stempelen en inkleuren en vervolgens dan een kaart ermee maken.

Maaike de Ridder-Sack zei

Je kan altijd een keer langskomen Riet!
liefs, Maaike

Maaike de Ridder-Sack zei

En ja Nicole, het was hartstikke gezellig! Hopelijk bij jullie ook!
groetjes, Maaike