zondag 2 november 2008

Eindelijk aan de slag met mijn blog!!!

Zo, vandaag is het zondag 2 november 2008. Mijn blog bestaat al een poosje, maar eerlijk gezegd ben ik nooit veel verder gekomen dan het aanmaken van mijn blog met het bijpassende persoonlijke profiel. Daar moet nu maar eens verandering in komen!
Vandaag ga ik me daar dus maar eens in verdiepen. Even kijken hoe ik foto's van mijn kaarten, scrapbooks en andere werkstukjes kan uploaden enz. Ben benieuwd hoever ik kom vandaag.

Om te beginnen moet ik bekennen dat ik zo'n 4 jaar geleden besloot om een scrapbook te maken voor mijn dochter Mariska. Dit scrapbook zou foto's bevatten van haar hele leven tot en met haar 21ste verjaardag. Zij zou dit op haar 21ste verjaardag moeten krijgen. Inmiddels is Mariska 24,5 jaar en het scrapbook is nog steeds niet af! Ik had dan ook totaal geen idee wat me te wachten stond toen ik eraan begon. Zag alleen maar een mooi album in een hobbywinkel liggen met een paar voorbeelden van scrappagina's en dacht bij mezelf: "dat kan ik ook!" Nou, dat valt behoorlijk tegen. Maar, zeg nu zelf, het album is wel mooi (de buitenkant dan hé?)

Geen opmerkingen: