woensdag 5 november 2008

Zo, nu ik toch bezig ben, zal ik ook even de kaarten op mijn blog zetten, die ik de afgelopen maanden heb gemaakt.

Als eerste natuurlijk het geboortekaartje van mijn kleinzoon Jesse!
Hij werd geboren op 17 september en ik heb samen met mijn dochter Mariska zijn kaartjes (85 stuks!) gemaakt:


Natuurlijk mag een afbeelding van hemzelf niet ontbreken! Is het geen poepie?

Voor een vriendin die 50 werd, heb ik de volgende kaart gemaakt:

een leuke plantenbak erbij en ze was helemaal happy !!!

Mijn "nieuwe" schoonmoeder (van mijn vriend Danny) was kort daarna ook jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt:



en ook hier een mooie plant (Hortensia) bij.


Vervolgens waren ook mijn (ex-)schoonouders 50 jaar getrouwd en dat kon ik toch ook niet zomaar voorbij laten gaan. Gelukkig heb ik nog een goed contact met hen, dus een kaartje was zeker op zijn plaats. Zie hieronder wat het geworden is:


Daarna was de "stiefvader" van Danny jarig, dus hij kreeg een lekkere balsem voor na het scheren met de volgende kaart:


Ja, en ik was nog lang niet uitgeknutseld! Voor een vriendin die wel een steuntje in de rug kon gebruiken, maakte ik deze kaart:


Dezelfde kaart heb ik nogmaals gemaakt voor een vriendin die het ziekenhuis in moest voor een stamceltransplantatie. Zij kreeg van heel veel vrienden en vriendinnen een kalender, met op elke pagina een zelfgemaakt iets. Zie hier mijn bijdrage:


Als laatste nog een kaartje gemaakt voor Elly Kreutzer-van Ginkel, die ik via de stempelgroep heb leren kennen. Ze vertelde me dat ze net als ik naar het concert van Marco Borsato in Arnhem zou gaan en aangezien ik eerder ging en drie consumptiemuntjes over had, heb ik die naar haar opgestuurd. Helaas had ik de postcode niet goed overgenomen en kwam de kaart met de muntjes dus veel te laat aan! Maar goed, de kaart vond ze gelukkig wel mooi!



Oeps, zou ik bijna vergeten dat een arts-assistent bij mij in het ziekenhuis papa is geworden van een lieve dochter. Voor hem en zijn vrouw maakte ik deze Magnolia kaart. Het is mijn eerste Magnolia, maar ik vind het ontzettend leuk om te doen (het inkleuren en zo), dus er zullen er nog meer volgen:


Nou, dat was het even voor wat betreft de zelfgemaakte kaarten. Alhoewel, ik heb nog tussendoor een workshop gedaan, maar daarover zal ik een apart berichtje maken.

2 opmerkingen:

stampinganja zei

Hoi Maaike,

Leuk zijn je kaarten!!
Volgende keer kom ik als klant naar jouw workshop!!
Alleen dat van voornamelijk SU en CM klopt niet helemaal meer.....tja..misschien had ik het beter daar bij kunnen houden, had vast in mijn portomonnee gescheeld lol,
alles wat stampt, is mij best!!
Over de "free counter",
volgens mij als je er op klikt bij iemand die er een heeft kom je op een site waar je maar uit kunt kiezen.
Dan wordt uitgelegd hoe je het er bij jezelf op kan zetten. Succes!!

Maaike de Ridder-Sack zei

Hoi Anja, bedankt voor je reactie! Ik heb inmiddels een "free counter" geinstalleerd, alleen staat die bij mijn berichten en eigenlijk wil ik hem gewoon aan de linker kant hebben en dan bovenaan. Ga nog eens even uitvogelen hoe ik dat moet doen.
Enne ... dat van die workshop, ik zal vast eens gaan verzinnen wat ik je kan laten doen (lol).
Groetjes en een fijn weekend!
Maaike