maandag 14 mei 2012

Tja, en wat doe je dan ...

Vrijdagavond heb ik het stukje geschreven over het feit dat ik met mijn zoon Lennert mee ga doen als veganist en dan is het moederdag en komt m'n dochter Mariska samen met Jesse met zo'n overheerlijke aardbeienvlaai aanzetten!


Tja, daar kan je dan toch geen nee tegen zeggen? Zeg nou zelf? Dus ja, ik heb een stukje genomen samen met Mariska en de rest vanmorgen meegenomen naar mijn werk. Lennert heeft niet genomen (sterk hè?) en Danny lust het niet! Op m'n werk waren ze er errug blij mee!
De rest van het weekend hebben Lennert en ik weer genoten van veganistisch eten, o.a. een heerlijke lasagne met spinazie op zaterdag en zondag heeft Lennert een geweldige pizza gemaakt (en ja, zonder gehakt en zonder kaas!).

Van Mariska en Jesse kreeg ik ook nog onderstaande kaart ....
 

met een lieve tekst erin ...


 en op de andere zijde stond nog:
PS: Zullen we dan nog maar voor 1x zondigen? Ssst ...
Dat sloeg natuurlijk op de vlaai!

Verder kreeg ik van Mariska en Lennert een vegetarisch kookboek. 

Robin had andere bezigheden, dus die zie ik later deze week nog wel langskomen.

Verwend ben ik dus écht wel! En jullie? 

groetjes, Maaike

Geen opmerkingen: